niedziela, 9 września 2012

Pretensje...

Dzisiaj post o sprawie, która w pewien sposób mnie rozzłościła. Ludzie potrafią być naprawdę wredni i nie umieją docenić czyichś starań i pracy. Na dodatek potrafią sabotować i kręcić by tylko wkopać drugiego, a tym samym siebie wysunąć na prowadzenie. Niektórym celebrytom na Stardoll wydaje się, że mogą coś więcej. Przykro mi, ale po założeniu bloga ze stylizacjami, metamorfozami, czy dołączenie do ekipy innego nie staniecie się od razu fejmos i znani ze swojego super wyglądu. Ci, którzy wybili się na pyskówkach i kontaktach z innymi (korzystne przyjaźnie) na zawsze będą znani z tego, że są znani. Ale ok, przejdę może do konkretów.

Ostatnimi czasy dochodzą mnie słuchy i wręcz niektórzy mają pretensję, że nie piszę o rzekomym upadku Stardoll i My. Ok, piszę tam i co z tego. Nie znaczy to, że gdyby upadł nie napisał bym o tym. Może faktycznie ostatnimi czasy liczba komentarzy zmalała, ale i tak blog ma się nieźle. Drugą sprawą jest to, że ludzie mają pretensję do Nejtl, że za bardzo się rządzi. Ale halo, ludzie gdyby nie ona to blog stałby w miejscu. Jak sami możecie zauważyć gabisia9 ostatnio mało czasu poświęca blogowaniu i dlatego Nejtl jako, że jest najdłużej z pozostałych redaktorów na blogu (Roks jest na SiM dłużej niż Nejtl)czuje się zobowiązana. Poza tym zawsze radzi się kaccuni i Roksetki. Jeśli nawet gdyby za bardzo się rządziła to Gabisia odwiedza bloga i na pewno by zareagowała. Jak widać pasuje jej to i dlatego jest jak jest, czyli nowy nagłówek, czat, warunki loterii sponsorowanych. To jeszcze nie są jakieś ogromne, wielkie zmiany i straszna ingerencja w bloga. Na dodatek płaci z własnej kieszeni.

Drugą osobą, na którą spadła fala krytyki jest Imagination. nowa właścicielka Uzależnionych. Najbardziej denerwuje mnie to, kiedy ludzie wypominają jej, że to nie jest jej blog. A przecież i_am_collector oddała jej Uz. Może nie na zawsze, ale na razie Marta zajmuje się nim i podejmuje wszystkie decyzje i ma do wszystkiego prawo, nawet do wywalenia wszystkich redaktorów. Niektórym byłoby to zapewne na rękę, gdyż zaraz w podskokach poinformowali by o tym Gosię, by ją wyrzuciła. Sępów jest wiele, niestety. Pod wieloma postami znaleźć możecie jakieś pyskówki, czy kłótnie anty fanów. Rozumiem, że Marta nie jest święta, ale ciągłe i ciągłe najeżdżanie robi się już nudne i męczące. Jeśli ktoś myśli, że tym sposobem się jej pozbędzie to rozwieje wątpliwości, że to raczej motywuje jeszcze bardziej do działań. Kolejnym zarzutem wobec Marty jest to, że z bloga zrobiła reklamowisko (reklama+śmietnisko). Ale tak faktycznie policzcie sobie ile jest tych reklam od redaktorów. Ich ilość jest znikoma. A to, że ktoś robi loterie sponsorowane z naprawdę dobrymi nagrodami to chyba jest na korzyść czytelników. Można coś zarobić i wzbogacić swoją szafę o fajnego ciucha. Reklama jest formą zapłaty za pracę na Uz, ale naprawdę nie wiele jest tych reklam redaktorów. Następna rzeczą są właśnie owe kłótnie. Trochę ciężko mi tutaj oceniać, bo sam jestem dość konfliktowy jak ktoś mi działa na nerwach, ale no... Lata już nie te i po prostu trzeba zrozumieć, że to tylko gra i jakieś kłótnie w komentarzach to ogólnie jakaś dziecinada. Niech sobie piszą co chcą. Zauważyłem jednak, że niektórym osobom bardzo zależy na tym by popaść w konflikt z Imagination.. Komentują w sposób jak najbardziej irytujący może być i wiecznie im się nic nie podoba. Dziwi mnie to i nie wyjeżdżajcie z tekstami, że po to są blogi i komentarze bla, bla bla... po co te osoby czytają Uz, jeśli nie mają nic ciekawego do powiedzenia, oprócz ciągłej krytyki i narzekania. Nie podoba mi się to nie wchodzę i już. Tak powinno być, a nie że wchodzę tylko po to by napisać coś głupiego i wrednego, by tylko komuś dopiec. Niektórzy nawet nie czytają tego co się pisze tylko zostawiają beznadziejny komentarz. Pod ostatnimi ankietami na blogu, dotyczącymi Marty i Uz, Gosia zostawiła komentarz, który nie pozostawiają złudzeń tym, którzy są chętni na jej stanowisko.

Gosia7 września 2012 20:37
ankieta jest dla mnie zbedna
przeciez widac ze imagination jest dobra wlascicielka i blog nie upada
bo po 1 przybylo nam duzo obserwatorow, jest ciekawy peogram itd, wszystko fajnie zarzadzone ze zawsze duzo ludzi odwiedza tego bloga
Marta wiecej wiary w siebie i cierpliwosci ci zycze bo inne cechy posiadasz :)
hejterami sie nie przejmuj bo chocbys byla alfa i omega to zawsze sie znajda tacy co im nie bedzie pasowac. Widocznie te osoby maja smutne zycie i musza sie wyzyc w necie.

Jak mi wiadomo pewna osoba, która była bardzo blisko z Gosią teraz stara się sabotować pracę Marty by jak przypuszczam zgarnąć jej miejsce. To musiał być cios, gdy zobaczył ten komentarz. Nie chce jednak bronić Marty, bo wiem, że czasami za bardzo impulsywnie reaguje, ale chodziło mi o to jak ludzie starają się kogoś i coś zniszczyć.

Jak widzicie w obu przypadkach jest podobnie. Może na SiM jest to łagodniejsze i nikt w komentarzach tego nie wyraża tylko obgadują za plecami. Na Uz jest za to jawna wieczna wojna pomiędzy niektórymi i tak w kółko. W sumie dla mnie już nudy. Jak ktoś nie ma talentu to może przynajmniej dzięki jakimś pyskówkom się wybije i będzie fejm. Bo przecież WIELU osobom o to właśnie chodzi, ale jak ktoś pyta to gdzież by, czy coś... Idzie odróżnić osoby, które chcą być znane z tego, że są znane i takie, które komentują po to by wyrazić własne zdanie, bez tego całego dymu wokół pixelowej laleczki. Calm down ludzie i zastanówcie się nad swoim zachowanie, bo ciągłą i wredną i często niesprawiedliwą krytyką możecie doprowadzić kogoś nawet do łez.

A Wy co myślicie o pracy dziewczyn?

I jeśli nie macie nic ciekawego NA TEMAT do powiedzenia nie komentujcie. I radzę pierwsze przeczytać całość, a nie komentować nie mając pojęcia ock.

133 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu uzaleznieni był moim blogiem, ale teraz zaczynam nie przepadać za tym blogiem.

    A SIM wg mnie ma się dobrze dzięki Zuzi (Nejtl), doskonale radzi z blogiem, jej posty i innych redaktorów są świetne, a kaccunia świetnie sprawdza się w roli redaktorki ds mody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (...)uzaleznieni był moim ulubionym blogiem(...)*

      Usuń
    2. Nie Piotrek , Gosia była Twoja ulubiona ofiarą.

      Usuń
    3. Ty wiesz wszystko najlepiej ;)

      Usuń
    4. A czemu był? Uzasadnij :)

      Usuń
    5. @Mewzy

      Na tym blogu była wtedy świetna atmosfera, fajni ludzie i było wszystko idealnie, ale teraz się dużo zmieniło i mi się to nie podoba.

      Usuń
    6. Nie rozumiem po czym to stwierdzasz. Na początku przejęcia bloga przez Martę nie miałeś pretensji, a teraz nagle coś Ci nie pasuje. Ci chyba po prostu brakuje Gosi jak każdemu chyba, ale to nie powód żeby swoje dramaty przelewać złością na obecną szefową.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Jak mi wiadomo pewna osoba, która była bardzo blisko z Gosią teraz stara się sabotować pracę Marty by jak przypuszczam zgarnąć jej miejsce.''
    Wiem, że chodzi o Pegaza, tzn. Jarusa.. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, jedni odbierają ją lepiej, drudzy gorzej. On jest na Uz chyba od początku i może faktycznie wolałby Gosię albo po prostu mu się nie podobają zmiany.. Nadal uważam, że każdy ma prawo do wyrażania opinii, nawet tych niepochlebnych.. To tyle ode mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyrażanie opinii to coś innego niż ciągłe pretensje i wiecznie złe komentarze.

      Usuń
    2. Ja wiem co Pegaz pisał do Marty, bo czasami mi pokazywał rozmowy i może pisał pretensję, ale w pewien sposób.. martwił się o bloga, mimo, że na nim nie pisze. Zresztą.. inne osoby też się ciągle czepiają, krytykują, hejtują itd., a na te osoby w ogóle uwagi nie zwracano..

      Usuń
    3. sama napisałaś o kogo kaman, więc do mnie pretensji nie miej. ja nikogo po imieniu wymieniać nie będę. a poza tym pisze on na nim ostatnimi czasy i rozmowy też widziałem, za taką troskę to ja dziękuję :)

      Usuń
    4. Pegaz nie pisze na Uzależnionych. c;

      Usuń
    5. bo już go pewnie wywalili :] nie no joke, ale pisał.

      Usuń
    6. Wyrażanie 'opinii' to co innego niż BEZPODSTAWNE czepianie się.

      Usuń
  4. Boże, czy właściciel bloga jest naprawdę ważny? Dla mnie blog jest po to żeby wejść i mieć co poczytać. Redaktorzy i właściciel to tylko malutki dodatek do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam połowę :d Takie coś staje się nudne :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. robienie z siebie ofiary zawsze ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się całą sprawą nie interesowałam i nie mam pojęcia, o co chodzi, dlatego doceniłabym bardziej obiektywny post, a nie wykład, jaki nam tu sprezentowałeś ;)

    I, jeszcze jakbym mogła wtrącić - wiem, że to pewnie nic nie pomoże, ale naprawdę irytujące są te angielskie wstawki. Rozumiem, że lubisz angielski - sama uwielbiam - ale jak czytam "calm down ludzie", to aż mnie skręca. Po co to?

    Ogólnie post okej, fajnie, że coś nowego wstawiłeś, tylko serio, na drugi raz bądź bardziej obiektywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłem. a to, że Ty tego nie rozumiesz nie moja wina :] i angielskie wstawki będą i zawsze były. już miałem o to sprawę. mój blog, moje zasady :]

      Usuń
    2. Byłeś obiektywny? Kilka przykładów, które rzuciły mi się w oczy, bo nie chce mi się drugi raz czytać:

      "Dzisiaj post o sprawie, która w pewien sposób mnie rozzłościła", "Najbardziej denerwuje mnie to, kiedy ludzie wypominają jej, że to nie jest jej blog.", "Dziwi mnie to i nie wyjeżdżajcie z tekstami, że po to są blogi i komentarze bla, bla bla...", "Calm down ludzie i zastanówcie się nad swoim zachowanie, bo ciągłą i wredną i często niesprawiedliwą krytyką możecie doprowadzić kogoś nawet do łez." (ot taka mała reprymenda na koniec)

      Tak więc NIE BYŁEŚ obiektywny. To na górze to same opinie, od których aż roi się w tym tekście. Jak inaczej można to rozumieć?

      I wiem, że ostatnio się rozchodzi, że wszyscy, którzy piszą blogi robią wielką łaskę czytelnikom, ale jeśli odrzucasz konstruktywną krytykę, to niezbyt dobrze Ci wróżę. ;)

      Usuń
    3. kochana Ty chyba nie rozumiesz tego słowa. nieobiektywny byłbym gdybym napisał: imagi. jest kochana, dobra i piękna, a Wy nie macie racji itp.
      to co zacytowałaś to są moje odczucia co do ogółu, nie konkretu. napisałem co mnie denerwuje, ale nie broniłem swoich racji :)

      i nie odrzucam jej, a spokojnie się z nią nie zgadzam i podaję uzasadnienie :)

      Usuń
    4. Ach, normalnie przez ten Twój protekcjonalny ton mi się ciepło zrobiło na duszy :)

      Nieobiektywny - czyli subiektywny - byłbyś, gdybyś zamiast faktów pisał opinie. Robiłeś to. Pewnie i tak mi nie przyznasz racji, bo przecież Ty wiesz lepiej, ale, Adam - subiektywizm to nie jest bronienie swoich poglądów. Właśnie pisanie o tym, co Cię denerwuje, nie jest przejawem obiektywizmu, bo w takich momentach zajmujesz pewne stanowisko. Ogół czy konkret nie mają tutaj nic do rzeczy, nie mam pojęcia, skąd to wytrzasnąłeś i jaką to robi dla Ciebie różnicę.

      Usuń
    5. kejts - wpadły mi w oczy twoje komentarze i szczerze nie mogę się nadziwić.
      Bez względu na to czy Adam rozróżnia subiektywizm od obiektywizmu to ty chyba wymagasz czegoś co jest wbrew zasadom tego bloga i wszelkich ocen opisowych.

      KRYTYKA ADAMA - czyli ocena.

      Nie znam nikogo kto by oceniał obiektywnie ... każda ocena jest subiektywna bo jest pokierowana naszym postrzeganiem. Jak widzisz Twoja również.
      No i wybacz ale krytyka nie polega na relacjonowaniu wydarzeń. Więc dyskusja całkiem bez celowa.

      Usuń
    6. Zdaję sobie z tego sprawę ;) Nie oczekuję kompletnego obiektywizmu, pal licho nazwę bloga. Po prostu zirytowało mnie trochę, że cały post brzmiał jak jedna wielka reprymenda, bo osobiście lubię poznać dwie strony medalu. Faktycznie, krytyka krytyką, ale jestem bardzo wyczulona na zabiegi takiego typu, jakie zostały zastosowane powyżej. Nie powinno się zbyt dużo oczekiwać od stardollowego bloga, ale po to są komentarze, żeby każdy swoją opinię mógł wypowiedzieć. ;)

      Usuń
    7. kejts - to co miałam do powiedzenia w związku z ty co przeczytałam już powiedziałam:) powyżej. Każdy ma swoje zdanie i może je wyrażać na 1000 różnych sposobów. Również artykułem, notka , komentarzem...może oceniać ale niech też jest przygotowany na oceny innych. Mówiąc coś ze swojego punktu widzenie nigdy nie jesteśmy obiektywni.
      Co do oczekiwań wręcz przeciwnie, powinno się oczekiwać maximum. Nie jesteśmy otępiali umysłowo by nie zasługiwać na coś co zwiera więcej niż prt.scrina i jedno zdanie.

      Usuń
    8. moja opinia haha jest już chyba tutaj zbędna :)

      Usuń
  9. nie rozśmieszaj mnie tym postem Adamie, Imicośtam jest wredną, zarozumiałą laską, której nie zależy na blogu tylko na popularności ! I mam na to dowody ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego jak sam napisałem nie będę jej bronił i skoro masz dowody to się nimi pochwal.

      Usuń
    2. unNice ... Jedno co mogę napisać " zależy na blogu tylko na popularności"
      To to, że chyba bardzo krótko czytasz ten blog. Na SiM czy na UZ panowało jedno i to samo podejście ... Tu masz dowody:
      http://diamond-star-magazyn.blogspot.com/2011/01/byo-sodko-czas-na-wesoo.html
      http://diamond-star-magazyn.blogspot.com/2011/02/potki-uzaleznione-od-gaci-czyli.html

      http://diamond-star-magazyn.blogspot.com/2011/01/majteczki-w-kropeczki-i-czarne-gacie.html

      Zmiany , zmiany i jeszcze raz zmiany :) No i cieszę się ,że byłam ich prowokatorem.

      Jaka jest Imagination to tak naprawdę ani moja ani twoja sprawa - do bycia wredną ma w jakiś sposób powody i sądzę że to bardziej maska niż jej prawdziwe ja.

      Co do jej autoreklamy - robi dokładnie to co kiedyś robiła GOSIA i GABA.
      Nic innego.
      JEDNAK należy jej oddać, że pracuje ciężko nad blogiem i na pewno robi to lepiej niż jej poprzedniczka. Gośka tym samym może być spokojniejsza o jego przyszłość.

      Usuń
    3. Łał, przez chwile czuje się doceniona.. ale i tak zaraz ktoś to pewnie zniszczy :))

      Usuń
    4. To czy zniszczy zależy tylko od ciebie - to całkiem poważnie

      Usuń
  10. Najśmieszniejsze jest to, że jak sprawdziłem wczoraj, czy nie jestem na czarnej liście i się okazało, że nie. To zrobiłem sobie 2 stylizacje z makijażem do konkursu, gdzie prowadzi milapati. Następnego dnia, Marcia zauważyła mojego zgłoszenia to pewnie musiała mnie od razu zapisać na czarną listę. Gdyby nie ten konkurs, nie byłoby mnie tam. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Przeczytaj za to tam jesteś. Poza tym ostrzegałam Cię już dawno.

      Usuń
    2. Za spam? Ty też również tak robisz ;) Za obrażanie? Sama zaczęłaś mnie obrażać publicznie :) Za wyłudzanie? Trzeba było nie wymyślać takiego n.... ;)

      Usuń
    3. Piotrek powiem tyle zmartwiło mnie, byleś tam nawet tymczasowo. Oliwia nie mogła liczyć na ciebie na Barwnym bo go nie ogarniałeś. Na UZ było wiadomo z góry o co ci chodzi. Twoje postępowanie jest po mimo misternych planów do przewidzenia. No i nie staje tu po stronie Imagination. Tylko po właściwej dla każdego. Nie obchodzi cię blogowanie a zyski i poklask. Być może są ludzie ,którym włażenie w dupsko daje złudne poczucie zaufania ja jednak nie zaufała bym ci nigdy. Zbyt ostro? Sorry nie umiem ubierać prawdy w różowe słówka. Nie było Oliwi prosiłam cię o pomoc bo nie mogłam patrzeć jak pada wszystko na pysk.
      Pomijając fakt iż wolałeś w dupę włazić xylo i admin był twoim celem a nie faktycznie ogarnięcie jako tako tego bloga.

      Usuń
    4. zgadzam się z Piotrkiem

      Usuń
    5. @UK

      Po pierwsze: Z Xylogeleną świetnie się znamy dzięki temu blogowi BS, a nie przez lizodupstwo (jeju, już się to robi aż tak nudne, żeby komuś powiedzieć, że jej liżesz dupę i takie tam bla bla bla). Dostałem admina, ponieważ xylogelena mnie prosiła o pomoc i zrobiłem to, xylo była zadowolona to co zrobiłem. :)
      Po drugie: Wiem, ze prosiłaś mnie o pomoc i starałem się jak najlepiej, ale w moim życiu dużo rzeczy się działo. Z artykułem nie dałem rady. Zrobiłem wszystko z mojej mocy i jakoś mi nie wyszło. No cóż, mówi się trudno.
      Po trzecie: Jak Oliwia mi zaproponowała pracę, na początku nie byłem zainteresowany tą propozycją, ale jednak zgodziłem się, bo chciałem pomóc jej.
      Po czwarte: Dziękuję za komentarz z twojej strony. :)

      A teraz muszę lecieć :c Papatki ;)

      Usuń
    6. Piotrek nie rozśmieszaj mnie ...
      Prawda jest taka, że zawsze musisz być na wierzchu...
      Oliwia zrobiła duży błąd - w co nie chce mi się wnikać.
      Xylo - podobało by się wszytko byle palcem nie musiała ruszać.
      Co do twojej pomocy wszystkim TO NIE ROZŚMIESZAJ MNIE błagam. Bo Oliwia może jeszcze wprost tego nie mówi ale wie doskonale, że może liczyć sama na siebie.
      Kwestia czasu tylko jak znudzi jej się być parobkiem Xylo, która czeka tak jak i ty na trzęsienie ziemi by blog wrócił do dawnej świetności. Bu móc zbierać oklaski dla siebie.
      Tyrają na barwnym 3 osoby w tym jedna ponad swoje siły czasem. (ani xylo ani ciebie wśród nich nie ma)

      Usuń
    7. @ jarus

      ale sama Oliwia jak wróciła miała pretensje głównie do Cb, ze byłeś na blogu, a kompletnie nic na nim nie robiłeś. widniałeś jako redaktor, a ona po powrocie musiała wszystko ogarnąć. już był o tym artykuł, tzn wzmianka o tym. teraz też coś piszesz na Uz, potem nie. wiadomo, że chcesz przejąć bloga, ale jedno jest pewne: TY GO NIGDY NIE BD MIAŁ!

      Usuń
    8. Za niedługo zrobię to, co będzie Was cieszyło ;)

      Usuń
    9. tak, tak odejdziesz. wiesz co to nie jest już trendy i znając życie wrócisz wcześniej niż Ci się wydaje albo bd incognito pod innym nickiem :)

      Usuń
    10. Nie będę jak nasza ukochana Lula :))

      Usuń
    11. Piotrek wiedz ,ze to co ty robisz nie ma wpływu na mój fun.
      Czy jesteś czy cie nie ma dla mnie wsio ryba.

      Usuń
    12. Piotrek, to już wszyscy wiedzą od dawna... Starej załodze uz lizałeś dupę, wygrywałeś w loteriach i wgl. Inna załoga i już nie podoba Ci się blog. ;33

      Usuń
    13. Oh, gadajcie dalej o moich "lizodupstwach". Nie wiesz jak było, to nie pieprz głupoty. Dziękuję bardzo ;*

      Usuń
    14. "Starej załodze uz lizałeś dupę"
      Miałaś się nie odzywać, ale się wtrącę, ponieważ kiedyś tam pisałam - to ja pierwsza napisałam do Piotrka na sd, także mnie obwiniaj o to, że się z nim przyjaźnie, bo to "ja mu dupę pierwsza lizać zaczęłam" :3

      Usuń
    15. to lizodupstwo to już masakra. dajcie sobie z tym siana i w ogóle to słowo jest okropne ;/ źle mi się kojarzy. używajcie już jeśli możecie i chcecie słowa podlizywanie się, bd wdzięczny :)

      Usuń
    16. Nazywanie kogoś "lizodup" już się robi cholernie nudne...

      Usuń
    17. Mr.Piotrek i kto to mówi? Pierwszy tu w tej dyskusji użyłeś zwrotu gdzie łączysz lizanie i dupę.
      Potem jęczysz,że coś jest nudne. Ty jesteś nudny. Bo w kółko powtarzasz to samo (bo albo ciebie tak nazywają albo kogoś) i w kółko byle paplać.

      Usuń
    18. Tsa, a kto zaczął napisać o xylo? Na pewno nie ja. ;]

      Usuń
    19. Piotr cofnij się do mojej wypowiedzi o Xylo i pokaż mi miejsce gdzie choć słowo o lizaniu czegokolwiek mówię.
      Nie jesteś zabawny uwierz, a wmawianiem swojego widzimisię też daleko nie zajedziesz.

      Usuń
    20. A kto powiedział, że jestem zabawny?

      Usuń
    21. Gadaj z dupa to cię osra masakra jakaś.

      Czy z Tobą coś nie tak jest? a gdzie ja mówię,że ktoś mówił,że jesteś ?
      Stwierdzam z swojego punktu widzenia że nie jesteś. wiesz jak wygląda rozmowa z tobą:

      przedszkolak do przedszkolaka.
      K- wlazłeś w Kupę.
      P- och ale mnie nudzi lizanie kupy.
      tu wtrąca się pani wychowawczyni.
      w- Obrzydlistwo!
      na co ty:
      P- oj jakie nudne jest wytykanie komuś lizania kupy.
      K- po co o tym mówisz w takim razie skoro cię nudzi.
      P- nie, ja nie mówię, ty mówić zaczęłaś.
      K- zaczęłam o kupie a nie o jej lizaniu. Nie jesteś zabawny.
      P- A kto powiedział, że jestem zabawny?
      K- Zapytaj tych,którzy powiedzieli ja nie prowadzę twojego fan klubu.
      No i najprostsza,rzecz na świeci po co napisać np sorry myślałem że w twojej wypowiedzi padło również ten zwrot. Lepiej zadać kolejne idiotyczne pytanie. Czy ja cię pytam człowieku,o której się wypróżniam albo kto mi jeść daje? To że nie jesteś śmieszny było moją oceną a nie tematem przewodnim myśli.
      Biedny Piotrek.

      Usuń
    22. sors pegaz ale NIESTETY imagi ma racje, od kasi niemalo sie na twoj temat dowiedzialem, nic wiecej mowic nie musze

      Usuń
  11. Może i Imagination. nie "stworzyła" bloga ale powierzono jej go, więc ludzie nie powinni jej tego wypominać ;/

    4EverYou

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chce mi się tego czytać. Ktoś streści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że czepiają się Nejtl za to że bardziej się rządzi blogiem itp. nowy nagłówek reguły itp. i że Imagination nie stworzyła bloga uz, a ludzie się jej czepiają że teraz jest szefową itp. a w końcu powierzono jej bloga ...

      Usuń
    2. i wielkie pretensje na uz. w komentarzach aby Gośka wywaliła Martę bo ta się nie nadaje itp.

      Usuń
    3. Grabaż pisałem na czerwono nawet, że jak masz zamiar pisać coś tak żałosnego to lepiej nic nie pisz.

      Usuń
    4. Ale skoro jej się nie chce czytać, to nie chce jej się czytać NIC.

      Usuń
  13. Nie powinni się czepiać Nejtl skora sama płaci za to co zmienia na blogu ;d Jak zapłaciła za nagłówek sama itp. to jest ok. raczej nikt się czepiać nie powinien.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak w ogóle to kto jest właścicielem bloga jest nieważne, w końcu tak czy siak składki na nowy nagłówek itp. regulamin czy jest napisany przez tego czy tego nie ma różnicy bo i tak przekaz ten sam. Loterie może zrobić każdy redaktor itp. a więc o co pretensje ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do mojej sprawy, to nie będę komentować, ale jeśli chodzi o sim, to bardzo dobrze, że tam jeszcze jest Nejtl i Roks, bez nich by to wszystko upadło. Przeprowadziłyby tam rewolucje, gdyby nie to, że mają uwiązane ręce, doskonale wiem jak to jest. Niby sim to konkurencja, ale chciałabym, aby gabisia oddała władzę Nejt, szkoda by było, aby blog całkiem upadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo to nie ma sensu, gabisia nie wchodzi już, a Nejtl mogła by objąć władzę, wtedy nie było by pretensji że się rządzi nie będąc jeszcze szefową

      Usuń
    2. Szczerze to dla mnie w ogóle nie zrozumiałe są pretensje typu, że ktoś się rządzi. Ani Gaba ani Gośka do emerytury nie będą stukały o stardoll to chyba zrozumiałe.
      W trudnej sytuacji jest ktoś KTO jest SUBSTYTUTEM. Zawsze, znajdzie się ktoś kto powie, że wtedy było lepiej nawet jak by się na głowie stanęło.
      Problem jest w tym, że blogi Sim i UZ w większości czytają rozkapryszone dzieci i tak jak Poiotrek nie może się pogodzić, że już nie jest pupilkiem Gosi tak inni nie mogą się pogodzić, że prawo wykonawcze sprawuje kto inny.

      Współczuje i Imagi i Nejt. Choć nie wszytko mi się podoba co robią ... uważam, że to kropla w morzu tego ile robią.

      Usuń
    3. szczerze jeśli Gabisia odda SiM Nejtl to jego wartość i wszystko spadnie diametralnie, bo Ci co chcieli się jej przypodobać odejdą, tak jak było w przypadku Uz.

      Usuń
    4. Niby tak, ale chyba dobrze, że Gosia tak jednak postąpiła. Zdobyliśmy nowych obs. Przecież nic się nie zapowiada, aby Gabisia wróciła.

      Usuń
    5. Wróci nie wróci , to mało istotne. Czytając gazetę nawet nie wiemy ,że zmienił się naczelny redaktor np. To co robi Gaba jest słuszne. Nie musi się tłumaczyć ze swoich wyborów i robić wielkiego halo z tego ,ze np jej prawa ręka to ktoś tam i przejmuje dowodzenie. Im mniej wiedza bachory tym lepiej wszystko funkcjonuje.

      Usuń
    6. Ja też zauważyłam, że Gabisia nic już nie robi na blogu. Bo po co jej to? Jest sławna wśród bloggerek modowych.

      Usuń
  16. Nie wiem czemu ludzie, którzy nie robią nic tylko siedzą i przeglądają blogi mają taką łatwość wytykania palcami wszelkich błędów, tego co im się nie podoba i hejtują tych co pracują na każdym kroku. Rozumiem wyrażać opinie uzasadnioną. Ale zapewne mało kto z tych negatywnie nastawionych osób do nowej właścicielki Uz miał bloga, ale wszyscy są wszechwiedzący... Bo najłatwiej się krytykuje (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu zazdrośc zżera że to nie im Gosia dała bloga ; ))

    polish-official-one-direction.blogspot.com
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. nie jest o Stardoll, więc nie usunę koma, bo napisałaś coś sensownego, ale za reklamę się płaci :]

      Usuń
  18. Bo te dzieci nie szanują niczego. Jeśli nie szanują woli GOŚKI- gdzie kwiczą "Gosiu wróć" - nie szanują tym samym i kogoś kto Gośkę zastępuje. Bo trudno ogarnąć,że ktoś żyje nie tylko stardollem. No i lepiej cały czas porównywać, wytykać i pieprzyć byle pieprzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, bo jak przestaną to nikt ich nie bd znał albo o nich pamiętał jak było za czasów Gosi.

      poza tym od razu przypomniał mi się komentarz Nuwki "Gosiu WRÓĆ!" hahaha

      Usuń
  19. Mnie najbardziej bawi oskarżanie Marty o robienie z bloga 'reklamowisko' hahahahah.

    Na temat SiM się nie wypowiadam, bo w ogóle nie znam sytuacji na blogu.

    A uzależnieni mają się świetnie. Nie rozumiem pretensji ze strony niektórych osób.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. ona jest szefowa więc może robić co chce

      Usuń
    2. A czy ja to podważam? Piszę, że robi wszystko co najlepsze dla bloga.

      Usuń
  21. No z tymi ciągłymi krytykami i docinkami w komentarzach to troche przesadzają.. Niektórzy czepiają się dosłownie wszystkiego. Chociażby tych reklam, o których wspomniałeś...
    Ja musiałam np pogodzić się z tym, że moja reklama na blogu uz za którą ZAPŁACIŁAM została skasowana przed czasem bo "ktoś" się czepiał tego, że Imagi zaśmieca i reklamuje swoich bf. -no po prostu śmiech na sali!

    OdpowiedzUsuń
  22. "[...] ale na razie Marta zajmuje się nim i podejmuje wszystkie decyzje i ma do wszystkiego prawo, nawet do wywalenia wszystkich redaktorów."- no sory, ale niech Ciebie ktoś wyrzuci po napisaniu jednego artykułu, gdy w dodatku dzień przed napisze, że ekipa zostaje ta sama... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Osoba z którą pisałem (lub też zaczynałem pisać) WYMYŚLIŁA SAMA TEN DZIAŁ, a co z tego, że Martuś chciała czegoś innego... A napisała, że "poprzedni redaktorzy sobie nie radzili", mimo, że ten dział właśnie taki, a nie inny miał być. A pomysł Być zaakceptowany przez Gosię...

      -wiem, że polecą hejty, ale mam to w dupie... Buziaczky ;****

      Usuń
    2. -Sory, za błędy językowe i składniowe, ale pisałem na szybko

      Usuń
    3. Zgadzam się z Tobą . Nie powinna była tak postąpić .

      Usuń
    4. To Ty razem z koleżanką pisałaś dyskusje których a) nikt nie czytał, b) każdy pisał, abym Cię wywaliła? I nawet z ankiety tak wyszło.. .

      Usuń
    5. dużo treści mało konkretów. dotka jak już piszesz coś takiego to napisz ock dokładnie :]

      Usuń
    6. Rzecz pierwsza: ja pisałem?! Heheszki, very funny. xD Napisałem z Basią jeden artykuł, którego jako JEDYNEGO nie hejtowałaś (oprócz pozdrowionek, ale ch*j z tym, pies to srał). Nie wiesz więc, czy może zaszłyby jakieś zmiany i pojawiłoby się więcej czytelników.
      Po drugie: na temat ankiety nie potrafię nic powiedzieć, więc wolę się nie wypowiadać. :3
      Po trzecie: najpierw napisałaś, że skład się nie zmienia, a potem nas wywaliłaś. </3 -.-
      Po czwarte: HATERS GONNA HATE ♥

      Usuń
    7. + Popieram wszystkich hejterków, rządzisz się <3333 loffky

      Usuń
    8. @ Mr. Adam
      Gdybyś śledził sprawę od początku, to byś zrozumiał. Uwież mi na słowo c:
      pozdróffky, loffky

      Usuń
    9. Dotko, może bez tych pokemonkowych słówek, to będziemy rozumieli o co kaman.

      Usuń
    10. @Imagination

      Prawie dużo osób nie czyta tych nudnych dyskusji czy innych artykułów ;))

      Usuń
    11. prawie dużo osób? ock

      dyskusje fakt, były do bani. ale inne artykuły są spoko i nie mam na myśli swoich.

      Usuń
    12. Np. style architektoniczne xd

      Usuń
    13. No sory, ale jak jesteś, Pioterku, na tyle leniwy, żeby nie przeczytać kilkunastu linijek tekstu to już nie moja wina. :3 + a ja kocham takie 'pokémonowe' słóweczka *o*
      I też nie mam pojęcia o co chodzi z określeniem "prawie dużo osób"... xD heheszki wielkie

      Usuń
    14. haha,
      ciekawe kto taki pisał, żeby ich wywalili, może twoi znajomi Imag.? Skoro nikt niby nie czytał "piątkowych dyskusji" dlaczego artykuły do dziś powstają? Dla mnie to się wydaję trochę dziwne.

      Usuń
    15. Cała ta idea piątkowych dyskusji byłaby pro, gdyby były
      a) ciekawe
      b) ciekawie napisane.
      Ale po co, skoro można walić banał na banale zupełnie niestrawnym językiem. Dotka, artykuły ssały, pogódź się z tym.

      Usuń
    16. No sory, ale napisałem JEDEN... -.- Ziutka, czytaj ze zrozumieniem :3
      pozdróffky dla Ciebie, buzaiczky <33333

      Usuń
    17. Nie czytałam uważnie, wybacz, ale twój styl pisania temu nie sprzyja
      (uuuuhhhh, jesteś taki fajny!)

      Usuń
    18. Nom, to prawda c:
      (Nom, to prawda, jestem)

      Usuń
  23. Im. może robić reklamy dla siebie, bo sama sobie nie zapłaci ... A inni się o to czepiają, w końcu nie wykorzystuje bloga, bo nie robi sobie codziennie reklam... jak zrobi jedną dla siebie reklamę to afera ... A Nejtl po prostu dba o bloga, mogła by objąć nas nim prowadzenie, by nie było afer, że coś zrobi sama ... Nie ma różnicy kto napisze jakiś regulamin, czy zrobi konkurs zapłaci za nagłówek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość osób czytających oba blogi tylko czekają na post o wywaleniu ekipy i "casting na redaktora" ;d

      Usuń
  24. Mnie się wydaje, że gdyby Imagi była "kryształowa" aż tyle osób by po niej nie jechało, bo moim skromnym zdaniem Nejtl ma jednak mniej wrogów. To fakt, że zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie krytykował, bo jest zazdrosny, albo coś... to normalne. Ale chyba coś jest na rzeczy, skoro sporo osób tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet ja muszę przyznać, że Imagination. radzi sobie bardzo dobrze. Może bezwzględnie, ale przynajmniej blog pracuje dalej.

    SiM bardzo lubię i nie sądzę, żeby upadał.

    OdpowiedzUsuń
  26. no skoro marta była w stanie wydać gośce nawet największe sekrety czy nakapować na swoich prawdziwych znajomych to nie dziwię się że dostała blożka ;)

    z resztą swoją drogą również lubi dogryzać innym więc dlaczego inni nie mogą się odwzajemniać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*************************************

      Usuń
    2. nasze afki majo podobny kolor ; D

      Usuń
    3. Hahhahah T.T XD
      Szkoda mi Cię Patryku.
      To tyle.

      Usuń
    4. wiem wiem ty zawsze sie w ten sposob bronisz :P

      Usuń
    5. w sumie szkoda to ci jest siebie samej co mozna wywnioskowac z twojej wielkiej zmiany bo jezeli pozwole sobie wejsc w ten temat komentowalas jeszcze niedawno swoje obecne zachowanie ; PPPPPPP

      Usuń
  27. Jak dla mnie SiM nie upada jednak nie jest tam tak jak było, dawniej więcej postów konkursów więcej zaangażowania Gabisi9, co do uzależnionych, też sie zmieniło pamiętam jak Gosia odeszła z SiM i ogłosiła w prezentacji że założyła bloga i te początki ci komentatorzy ? teraz z tych ,,starych'' komentatorów jest może z 2-3 osoby, sama przestałam już tak komentować jak kiedyś, brakuje mi starej załogi , i chciałabym żeby wrócił stary skład, chociaż wiem że to nie możliwe, ale teraz obecna właścicielka się stara i trzeba to docenić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Adamie, FAMOŁS a nie "FEJMOS" jeżeli już jesteś taki INGLISZ
    moonika12

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ Imagination. nie jest nową właścicielką bloga, już go trochę czasu prowadzi. A poza tym Gosia mówiła, że nie będzie wracać. Chociaż wchodzi i komentuje, ale dobra.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPRASZAM NA BEZPŁATNE BADANIA KRWI ~

      jak już się reklamujemy, to co mi tam c:

      Usuń
    2. za reklamę się płaci :]

      Usuń
    3. Ej a co ja napisalam? Bo mi sie chyba z innym blogiem poplatalo XD

      Usuń