piątek, 10 sierpnia 2012

Wyniki MEGA LOTERII!

Wyników nadszedł czas. Dziękuję za tak liczny udział w loterii i za to, że dodaliście się do obserwatorów mojego bloga. Nie sądziłem, że w niecały miesiąc uda mi się zebrać ponad 300 obserwatorów! :]
OK, czas na wyniki.

Po 25 sd wygrywają:
Image_Doll, Korni1999, Paulga, I_Hate_People, KIss_Cleo_, martynaCoral, sprouse114, amanda9023

Po 50 sd wygrywają:
AdriannaGore111, emo-niunia-, emma23bob, doma127, dagmaaraa, jaka-gwiazdka

Po 100 sd wygrywają:
Agata1998r., MissSuzi17, missskara3000

A 200 sd wygrywa:
adusia_podusia

(nagrody zawierają wliczoną prowizję, więc jeśli ktoś wygrał np. 50 sd to wystawia coś za 50)

Gratuluję zwycięzcom i czekam 24h na zgłoszenie się TUTAJ pod tym postem po nagrody. Jestem dzisiaj NCG i chciałem podziękować Wam za głosy i z tej okazji mogę się spóźnić z wypłaceniem, dlatego tutaj będzie szybciej i prościej niż w KG.

Szanse stracili:
MartiHumanoid (nie widać jakie blogi obserwujesz)
Avril-Weronika (nie widać jakie blogi obserwujesz)
kifot (masz Google + i tam nie widać jakie blogi obserwujesz)
MissLocoLoco5 ( masz Google + i tam nie widać jakie blogi obserwujesz)

KONIEC! Czas na zgłaszanie się po nagrody minął!

                                                                                                                                     
KONKURS, do wygrania cenne rzeczy, stardollary i reklamy.
Kliknij TUTAJ!
KONKURS, do wygrania cenne rzeczy, stardollary i reklamy.
Kliknij
TUTAJ!